| קורסי חובה | 80 |
| קורסי סמינרים חובה | 8 |
| קורסי בחירה במדעי החברה | 12 |
| קורסי מבוא בהבעה אמנותית | 6 |
| קורסי סטודיו | 14 |
| סה"כ | 120 נ"ז |
| קורסי חובה – פסיכולוגיה | נ"ז |
| מבוא לפסיכולוגיה א' | 2.5 |
| מבוא לפסיכולוגיה של האמנות | 2 |
| מבוא לפסיכולוגיה ב' | 2.5 |
| פסיכולוגיה התפתחותית א' | 2 |
| פסיכולוגיה חברתית א' | 2 |
| פסיכולוגיה התפתחותית ב' | 2 |
| פסיכולוגיה חברתית ב' | 2 |
| תיאוריות אישיות א' | 2 |
| פסיכולוגיה אבנורמלית א' | 2 |
| תיאוריות אישיות ב' | 2 |
| פסיכולוגיה אבנורמלית ב' | 2 |
| פסיכולוגיה פיזיולוגית | 3 |
| פסיכולוגיה קוגניטיבית | 3 |
| סה"כ | 29 |
| קורסי חובה – סוציולוגיה אנתרופולוגיה | נ"ז |
| מבוא לסוציולוגיה א' | 2.5 |
| מבוא לאנתרופולוגיה א' | 2.5 |
| מבוא לסוציולוגיה ב' | 2.5 |
| מבוא לאנתרופולוגיה ב' | 2.5 |
| מבוא לסוציולוגיה של האמנות | 2 |
| תיאוריות סוציולוגיות קלאסיות | 2 |
| תיאוריות סוציולוגיות מודרניות | 2 |
| החברה הישראלית א' | 2 |
| החברה הישראלית ב' | 2 |
| מגדר וחברה | 3 |
| סה"כ | 23 |
| קורסי חובה – כללי | נ"ז |
| אנגלית | ללא נ"ז |
| כתיבה אקדמית א' | 2 |
| כתיבה אקדמית ב' | 2 |
| מבוא לסטטיסטיקה א' | 2.5 |
| שימושי מחשב | 2 |
| מבוא לסטטיסטיקה ב' | 2.5 |
| שיטות מחקר כמותיות ואיכותניות א' | 2.5 |
| שיטות מחקר כמותיות ואיכותניות ב' | 2.5 |
| שיטות מחקר משולבות | 2 |
| מבוא להיסטוריה ופילוסופיה של מדעי החברה | 2 |
| סה"כ | 20 |
| קורסי חובה – בשילוב אמנויות | נ"ז |
| תרבות וחברה | 2 |
| לשחק ולהציג: מבוא לאמנות ההופעה הציבורית והבימתית | 2 |
| מבוא ליצירתיות במדעי ההתנהגות | 2 |
| פואטיקה ופה-אתיקה | 2 |
| סה"כ | 8 |
סמינרים – 8 נ"ז
בחירה של 8 נ"ז מתוך 64, כאשר מתוך 8 נ"ז, 4 נ"ז חייבות להיות בקטגוריית הסמינרים המשלבים את מדעי ההתנהגות והאמנויות
| סמינרים בפסיכולוגיה/סוציולוגיה/אנתרופולוגיה | נ"ז |
| יחסי אמהות ובנות | 4 |
| טראומה והחלמה | 4 |
| אנתרופולוגיה אקולוגית | 4 |
| תיאוריות פסיכואנליטיות על התפתחות החשיבה | 4 |
| תיאוריות יחסי אובייקט ותיאורית העצמי | 4 |
| סוציולוגיה של הזר | 4 |
| חברה, מרחב וכוח | 4 |
| סוציולוגיה של הגוף | 4 |
| סודות ושקרים בחברה הישראלית | 4 |
| סה"כ | 36 |
| סמינרים המשלבים את מדעי ההתנהגות והאמנויות | נ"ז |
| לקרוא את השקט: מבע א-מילולי בתקשורת חברתית ואמנותית | 4 |
| תיאטרון המחול של פינה באוש: יצירה, ביקורת חברתית וחתרנות אידיאולוגית | 4 |
| על אינטימיות כמצב, פעולה וייצוג אמנותי | 4 |
| סיפורי חיים במעגל האישי והקולקטיבי בתקשורת חברתית ואמנותית | 4 |
| החברה המודרנית- שיעבוד במסווה של חרות | 4 |
| סרטי וולט דיסני- היבטים סוציולוגיים ופסיכולוגיים | 4 |
| קריאת טקסט כמקור לעיון בתרבות | 4 |
| סה"כ | 28 |
קורסי בחירה בנושאי חברה – 12 נ"ז
בחירה של 12 נ"ז מתוך 48
| קורסי בחירה בנושאי חברה | נ"ז |
| קבלת החלטות | 2 |
| מדיניות ציבורית וחברה | 2 |
| תיאוריות ומודלים בעבודה קבוצתית | 2 |
| תהליכים בינאישיים בקבוצה | 2 |
| נשים ומגדר בישראל | 2 |
| מודרניות ופוסט מודרניות | 2 |
| טקסים במעגל החיים – היבטים אנתרופולוגיים | 2 |
| הגישה ההוליסטית לכאב ומתח | 2 |
| פסיכולוגיה הוליסטית | 2 |
| מגדר, מסורת ותרבות בישראל | 2 |
| נשים וגברים בראי התרבות | 2 |
| סוציולוגיה של ארגונים | 2 |
| סוציולוגיה של המשפחה | 2 |
| קריאה מודרכת | 2 |
| תרבות ו/הגוף: ייצוגים של הגוף בתרבות המערבית | 2 |
| אנתרופולוגיה של מתנה | 2 |
| אקו-פמיניזם | 2 |
| ריבוד, מוביליות חברתית ואי שוויון | 2 |
| סוציולוגיה של בריאות | 2 |
| סוציולוגיה של מוסיקה פופולרית | 2 |
| ייצוגים חברתיים של מגדר באמנויות | 2 |
| אמנות וחברה: מרכז ושוליים (חברתי/אמנותי) בתיאטרון הישראלי | 2 |
| פילוסופיה של האמנות | 2 |
| תהליכים אישיים | 2 |
| סה"כ | 48 |
עבודה מעשית – 4 נ"ז
| עבודה מעשית | נ"ז |
| עבודה מעשית | 4 |
| סה"כ | 4 |
מבוא לאמנויות – 6 נ"ז
בחירה של 6 נ"ז מתוך 8
| קורסי מבוא לאמנויות | נ"ז |
| מבוא לאמנות חזותית | 2 |
| מבוא לתנועה ומחול: מחצרות המלוכה לגגות ניו-יורק | 2 |
| מבוא למוסיקה | 2 |
| מבוא לדרמה ותיאטרון | 2 |
| סה"כ | 8 |
קורסי בחירה בסטודיו – 14 נ"ז
בחירה של 14 נ"ז מתוך 46
| קורסי סטודיו | נ"ז |
| סטודיו באמנות חזותית 1: רישום- יסודות | 2 |
| סטודיו באמנות חזותית 2: רישום- מתקדם | 2 |
| סטודיו באמנות חזותית 3: ציור- יסודות | 2 |
| סטודיו באמנות חזותית 4: ציור- מתקדם | 2 |
| סטודיו באמנות חזותית 5: פיסול- יסודות | 2 |
| סטודיו באמנות חזותית 6: פיסול מתקדם: יחסי גוף-אובייקט-חלל | 2 |
| סטודיו בתנועה ומחול 1: מחול-אימפרוביזציה-יסודות | 2 |
| סטודיו בתנועה ומחול 2: קונטקט-אימפרוביזציה | 2 |
| סטודיו בתנועה ומחול 3: טכניקה ומיומנויות במחול- יסודות | 2 |
| סטודיו בתנועה ומחול 4: טכניקה מתקדמת במחול: הגוף הרוקד אל המרחב וממנו | 2 |
| סטודיו בתנועה ומחול 5: יסודות ריקוד הפלמנקו- תנועה, קצב, רגש | 2 |
| סטודיו בתנועה ומחול 6: תיאטרון-מחול – לרקוד נרטיב פיזי | 2 |
| סטודיו בדרמה ותיאטרון 1: ניתוח מחזות בראייה מעשית | 2 |
| סטודיו בדרמה ותיאטרון 2: יסודות המשחק- משיטת סטניסלבסקי לשיטת ברכט | 2 |
| סטודיו בדרמה ותיאטרון 3: משחק ובימוי – העמדת סצנה | 2 |
| סטודיו בדרמה ותיאטרון 4: עבודת השחקן על דמות פיזית | 2 |
| סטודיו בדרמה ותיאטרון 5: עבודת השחקן על דמות טרגית/קומית | 2 |
| סטודיו בדרמה ותיאטרון 6: כתיבה, משחק ובימוי לפי סגנונות דרמתיים שונים | 2 |
| סטודיו במוסיקה 1: מוסיקה – יסודות | 2 |
| סטודיו במוסיקה 2: קצב ותיפוף מאולתר | 2 |
| סטודיו במוסיקה 3: יסודות התיאוריה של המוסיקה דרך נגינה בחלילית | 2 |
| סטודיו במוסיקה 4: סדנת מוסיקת עולם | 2 |
| סטודיו במוסיקה 5: מוסיקה ככלי לביטוי יצירתי | 2 |
| סה"כ | 46 |
– המכללה האקדמית לחברה ואמנויות שומרת לעצמה את הזכות לשנות את תכנית הלימודים, מיקום הפעילות וימי הלימוד
– פתיחת הקורסים והתכנית מותנית במספר המשתתפים
צור קשרפנו לקבלת מידע נוסףייעוץ אקדמיהיועצים האקדמיים לרשותכם